Każda sprzedawana przez nas spawarka IDEAL objęta jest gwarancją. Jeśli podczas jej trwania urządzenie zacznie się dziwnie zachowywać , i istnieje przypuszczenie że doszło do jego uszkodzenia, to zalecamy sprawdzenie poniższych rzeczy, zanim zostanie ono wysłane na gwarancje :
- Instalacji oraz podłączenia wtyczki zasilania 230V lub 400V
- Bezpieczników w urządzenia oraz zasilaniu
- Jakości gazu osłonowego (czy jest odpowiedni do danej metody spawalniczej, czy on osłania spoinę podczas pracy itp.)
- Czy przypadkiem nie został nie odpowiedni tryb włączony na urządzeniu (np. w urządzeniu MIG/MMA – przełącznik przestawiony na tryb nie ten który jest potrzebny)
- Czy zostały dobrane odpowiednie parametry pracy
- Stopnia zabrudzenia filtrów, czy są kompletne oraz czy są odpowiedniej jakości
- Stopnia zużycia elementów roboczych i eksploatacyjnych oraz czy są poprawnie zamontowane
- Styków elektrycznych i mechanicznych
- Czy urządzenie nie jest zabrudzone wewnątrz kurzem lub innymi pyłami
Jeśli pomimo wykonania tych czynności, spawarka wykazuje objawy uszkodzenia , usterkę można zgłosić przez poniższy formularz :
Zlecenie naprawy gwaranycjnej IDEAL
Status naprawy urządzenia można sprawdzić przez :
Sprawdzenie stanu naprawy gwarancyjnej